2017. július 13., csütörtök

Makramé falikép

Hosszú évek után elszántam magam egy faliképre. Így készült el ez a makramé falikép. Nem azért nem készítettem, mert nem tudtam volna, hanem azért, mert nem éreztem a hozzáférhető anyagokat megfelelőnek. Jut eszembe, még egyszer sem mutattam olyan faliképet, amit még anno ezer évvel ezelőtt csomóztam. Van ám ilyen, most is kint lóg egy az előszobában, nem is tűnik fel, hogy az makramé, mert annyira megszoktam az évtizedek alatt jelenlétét. :-)

Próbaképpen vettem vastag poliészter zsinórt, ami egészen úgy néz ki, mintha természetes anyagból lenne. Sikerült natúr színben beszerezni, és egy hét nézegetés után végre elszántam magam.

Íme a végeredmény:
Makramé falikép

Kicsit fura volt csomózni a szállal, nem szeretem, ha ennyire csúszik. Többször vissza is bontottam kis részen, hogy szorosabb legyen. Nem mondom, hogy életem legszebb csomózása, de cirka har..., szóval sok éve volt az, amikor a karkötő, virágtartó méretnél nagyobbat készítettem.

Ugyanaz, napsütésben :-)

Ja, nem csak a kedvvel volt ám probléma, meg azzal, mit is használjak, hanem a pálca, amire felcsomózom a szálakat. Na, azt nagyon nehezen sikerült találnom.

Elárulom a titkot, ha esetleg te sem tudod, szóval nem vékony, hengeres pálcát kell keresni, hanem tiplirudat méterben! Az tartott sokáig, amire ez kiderült! Már hónapokat töltöttem el a vadászattal, kerestem többféle boltban, az interneten, beírtam különféle körülírásokkal, de ez a tipli eszembe nem jutott.
Egyszer Google barátom megkönyörült rajtam, biztos észlelte, ez nekem nagyon fontos lenne, és egy ilyen szerencsétlenkedésem alkalmával mutatott képen ilyen rudat. Ezen a nyomon elindulva megleltem!
Aztán eltrappoltam egy szép meleg tavaszi napon egy boltba, megszereztem, jelzem nem volt könnyű, mert először a 280 cm-es mérettel találkoztam, de kitartó keresés után meglettek a méteresek is. Így boldog tulajdonosa lettem néhány tiplirúdnak.

A múlt héten végül zsinór is került hozzá, és tegnap este pedig úgy éreztem, azonnal meg kell csinálnom egy kis valamit.

Ez a történet. :-)
Ilyen csomókat tettem az aljára



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése