2012. december 23., vasárnap

Shamballa karkötők - 1

Néhány hete láttam szép makramé karkötőket ékszer webáruházban.
Csodálkoztam, micsoda neve van, hát jó, valamiért elnevezték. Aztán egyre több helyen láttam hasonlót, sőt videókat is kidobott a kereső a készítésükről.

Igyekeztem utánaolvasni, mi a manó lehet ez a shamballa, nem mondom, hogy tudom igazából mi az értelme, az is lehet, elég annyit tudni róla, amennyit olvastam. A buddhizmushoz köthető, spirituális jelentése van, nem mélyedtem bele, főleg, mert kb. idáig jutnak el az ilyen karkötőt árusító webáruházak az információközléssel.

Aztán persze olvastam, hogy általam nem ismert, de nem kétlem, hogy nagy sztárok is ezt viselik, és hű, meg ha.

Szeretném szerényen megjegyezni, hogy a makramé karkötő készítését gyakorlók nagy része bizony már készített ilyen karkötőt, csak nem tudta, hogy az az.

A lényeg, a shamballa karkötő az idei tél slágere! Jó, hogy megtudtam...

Mindezt már a karkötők elkészítése után olvastam itt-ott, mert gondoltam, valamit mégiscsak írok bevezetőnek a karkötőkhöz. :-)

Piros zsinóros karkötő

A karkötőket selyemzsinórból csomóztam, és mivel csak most szántam rá magam az elkészítésükre, az itthon található gyöngyöket használtam.
Fa gyöngyök selyemzsinórral.

Shamballa karkötő két színű zsinórral


A végeredmény egész jó lett, tessék utánozni!

1 megjegyzés:

  1. Szia! Én azt szeretném kérdezni, hogy a zsinórnak hány centinek kell lenni?:)

    VálaszTörlés