2016. július 24., vasárnap

Piros selyemzsinórból készült karkötő fémgyöngyökkel

Nagyon megtetszett ez a paracord-stílus. Így neveztem el magamban ezeket a csúszócsomós megoldásokat. Először volt a csak csúszócsomós, aztán az kapott egy szem gyöngyöt, majd megláttam az anyacsavar két oldalán csomósat. Na, ez utóbbin szépítettem kicsit, mert valahogy nem vagyok oda a vasboltból beszerzendő díszekért.

Csak két csúszócsomóval


A paracordot kénytelen voltam lecserélni, mert nem fért rá a gyöngy. Még jó, hogy a múltkor vettem virágmintás fém gyöngyöt. :-)

A 2 mm-es selyemzsinór volt az áldozat most is. Szerintem nagyon jól áll neki a gyöngy.

Itt az a trükk, hogy a két csomó a gyöngyök mellett helyezkedik el. Ezáltal a karkötő kétsoros lett. Tetszik. :-)

Íme karon. Sajnos jó fotót egyedül még mindig nem tudok készíteni a karomon levő karkötőről, pedig volt itt állvány, időzítő, minden...

Piros karkötő kézen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése