2015. április 12., vasárnap

Karkötők ismét - előzetes

Nagyon régen írtam blogot, nem is igen makraméztam.

Az utóbbi években a horgolás került előtérbe.
Most egy "csereüzlet" keretében készítek legalább 100 darab makramé karkötőt, amit egy rendezvényen ajándékcsomag részeként kapnak meg a résztvevői.

Makramé karkötők kupacban

Végül is tekinthetem kihívásnak, mert elég nagy ütemben kell készíteni a karkötőket. :-)

Az elején még csak kicsit kalkuláltam, de aztán rájöttem, az elképzelésem szerinti karkötőket egyszerűen nem tudom ésszerű idő alatt elkészíteni. A csereüzlet ugyanis azt jelenti, én adom a 100 karkötőt, én meg egy említést kapok, no meg a dicsőséget önmagam előtt. :-)

Ahogy írtam az előző bekezdést, eszembe jutott, írhatnék bővebben is a kalkulációról. Így is lesz, akit érdekel, külön cikkben olvashatja.

Most ott tartok, hogy 30 karkötő már teljesen kész, és még 10 félkész.

Makramé karkötők, többféle stílusban
Fénykép egyesével még nem készült, de majd igen, és akkor minden típust bemutatok.

A viaszolt szálak innen vannak: http://www.fonalbolt.com/viaszolt_szal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése