2011. augusztus 20., szombat

Ma sorsolás!

Kedves Mindenki, aki pályázik a nyereménykarkötőre!

Elérte a Makramédolgok Facebook oldala az 50 lájkot.

Ahogy ígértem, kisorsolom az 5 szerencsést, aki 1-1 makramé karkötőt kap ajándékba.

Azért egy kis szabályosdit is írok:

Ma lefényképezem, kiteszem ide a karkötőket.
Három karkötőt én neveztem meg, kettőre kértem javaslatot. Javaslat még nincs!
Ezért mind az öt karkötőt én jelölöm ki.

Itt a blogban, és a Facebookon is kiírom, kik nyertek. A nyerteseket 1 hétig várom, hogy jelentkezzenek.
(Azért kell jelentkezni, hogy meg tudjuk beszélni, hogyan jut el a karkötő a nyerteshez!)
Budapestieknek, ha lehet, személyesen adnám át, vidékieknek természetesen postázom. Az is megoldás, ha a vidéki nyertes mostanában Pesten jár, vagy ismerőse, barátja, boldog őse át tudja venni itt.
Ezt megtárgyaljuk email-ben.

Az a nyertes, aki egy hétig nem jelentkezik, sajnos elveszti nyereményét.
A kieső nyertes helyett újat sorsolok.

A nyereménykarkötőkkel kapcsolatban még annyit, hogy cserélni, változtatni, méretet módosítani, stb. nem lehet. Annak örülj, amelyiket megnyered!:-)

Sorsolás estefelé lesz aktuális, akkor lesznek meg a nyertesek. (Még a fotózáson kívül a házimunka is rám vár.)

Megértéseteket köszönöm!:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése