2010. december 15., szerda

Díjat kaptam!

Nemrégiben kaptam egy levelet, és a blogomba egy megjegyzést arról, hogy díjat kaptam.
A Kreatív Blogger díjat. Nagyon meglepődtem, és nagyon megörültem, és ezennel meg is köszönöm Rorának, akitől kaptam.

Elolvastam a tennivalóimat, és megijedtem. Hogy fogok én összeszedni 7 blogot, amit ajánlhatok.
 Megvallom, csak néha olvasgatok blogokat, rendszeresen meglehetősen keveset. Ezek egy része viszont többszörös Kreatív Blogger díjas, sőt abban sem vagyok biztos, hogy egy ilyen díj van, mert én kétféle logót látok a díjakhoz.

Az elmúlt időben azon gondolkoztam, kiknek is adhatnám tovább, és nagyon csúnya dolog-e az, ha nem 7 blognak adom tovább. Számolgattam, és úgy találtam én is, mint sokan mások, ha mindig mindenki a megfelelő számban továbbítaná a díjat, akkor majdnem minden blog már díjas lenne, és az eddiginél sokkal több többszörös díjas blog lenne.
Ezért én két olyan blognak továbbítom a díjat, ami még nem rendelkezik ezzel az elismeréssel, és rendszeres olvasójuk vagyok.

A másik probléma az volt, mit fogok magamról írni. Kutatómunkám során megállapítottam, ez másoknak is nehezen megy.:-)

Tehát akkor a hivatalosan kapott utasítások szerinti rész következik:

Köszönöm a díjat Rorának, aki a http://handmadebyrora.blogspot.com/ blog szerzője, és lelkes mentora.

A díjat a következő blogtársaknak adom tovább:

http://kosarfonas.blogspot.com/
http://tiimea.blogspot.com/

7 dolog magamról:
  1. Budapesten élek
  2. nagyon kíváncsi vagyok
  3. sok minden érdekel
  4. régen imádtam a mákos tésztát, ma már nem merem megenni
  5. imádom a számítógépet
  6. a szemem már nem a régi
  7. sok tervem van

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése